Retourneren

Mag ik noshirts, noshorts en/of nosocks ruilen?

Dat mag. Onze noshirts, noshorts en nosocks zijn zogenaamde hygiëne producten en worden verzegeld aan je verstuurd. Jij wil immers schoon, fris, ongedragen ondergoed. Toch mag je bij ons de shirts, shorts en sokken - 30 dagen nadat je ze hebt ontvangen - dragen, wassen, drogen en opnieuw dragen. Zo kun je onze producten tenminste écht proberen. En vind jij ze, om welke reden dan ook, niet beter of comfortabeler zitten dan je huidige ondershirts, shorts of sokken? Dan krijg je gewoon je geld terug.

Al onze andere producten, zoals de laundry bag, onze shoe bag of onze cadeaubonnen, mag je sowieso binnen 30 dagen na ontvangst aan ons terug sturen om te ruilen of omdat je spijt hebt van de aankoop. Zolang ze maar niet gebruikt zijn en (zo veel als mogelijk) in originele staat aan ons worden teruggestuurd. 

Liever eerst één verpakking openmaken

Misschien twijfel je over pasvorm, de diepte van de V of de dikte, en wil je meerdere van onze noshirts, noshorts en/of nosocks bestellen om zo tot de beste keuze te komen. Omdat onze shirts, shorts en sokken hygiëneproducten zijn, zullen wij eenmaal geopende verpakkingen nooit meer verkopen. Maar omdat we zo min mogelijk (eigenlijk uitstekende) producten willen weggooien, doe je ons een groot plezier als je zo min mogelijk verpakkingen opent bij het kiezen van jouw optimale noshirt, noshort of nosocks. Ruilen kan altijd, maar hoe minder onnodig geopende verpakkingen we hoeven weg te gooien, des te beter.

Hoe kan ik terugzenden vanuit België?

Wil je een product omruilen of terugzenden? Het makkelijkst is dit retourformulier te downloaden en via service@noshirt.be een (gratis) retourlabel aan te vragen. Deze wordt dan zo snel mogelijk naar je toegestuurd. Stuur vervolgens de artikelen die je wilt terugzenden, samen met het ingevulde retourformulier naar ons terug.

Zo weten wij wie welke producten heeft teruggestuurd en kunnen wij je retour snel afhandelen. Maar lukt het even niet met het retourformulier, je mag ons ook anders kenbaar maken dat je je producten terug stuurt. Door ons te bellen, te mailen of door het herroepingsformulier onderaan de email van je bestelbevestiging in te vullen: zolang voor ons maar duidelijk is van wie de teruggestuurde producten afkomstig zijn, en of je wilt ruilen voor andere producten, of dat je er voor kiest je aankoopbedrag terug te ontvangen.

Als je ons hebt gemeld dat je je producten terug wilt sturen, probeer dit dan ook zo snel mogelijk te doen: uiterlijk binnen 14 dagen. Zodra de retourzending in goede orde is ontvangen of je hebt aangetoond het product te hebben verstuurd, worden de nieuwe producten naar je toegestuurd, of het hele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen) naar je teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je ons hebt betaald. Tenzij je ons toestemming geeft een ander betaalmiddel te gebruiken. Hier zullen dan nooit extra kosten aan zijn verbonden.

Mocht je retourzending onverhoopt niet bij ons aankomen, maar kun je wel aantonen dat je deze aan ons hebt verzonden: we doen niet moeilijk en zorgen er voor dat je terugbetaling of omruiling binnen 14 dagen nadat je je bestelling/aankoop hebt herroepen (of ons op een andere manier op de hoogte hebt gebracht) is geregeld.  

Hoe kan ik terugzenden vanuit een ander land?

Ook als je niet in Nederland of België woont kun je natuurlijk (een deel van je) bestelling aan ons terug sturen om te ruilen of te retourneren? Het makkelijkst is dit retourformulier in te vullen en samen met de artikelen die je wilt retourneren, op eigen kosten naar ons retouradres te sturen:

Noshirt
Nijverheidsweg 27
3274 KJ Heinenoord
The Netherlands. 

Anders dan dat je geen gebruik kunt maken van ons gratis antwoordnummer, zijn de voorwaarden het zelfde als voor terugzenden vanuit Nederland of België.

Vragen over je retour, een klacht of een tip?

Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen met +32 (0) 3 808 4670 (lokale tijd). Vanuit Nederland kun je bellen met +31 (0)88 120 1111 en betaal je het lokale tarief. Wil je bellen vanuit andere landen binnen of buiten Europa, dan betaal je de kosten voor het bellen naar Nederland.

Mailen kan ook via service@noshirt.be. Soms is het druk en kunnen we je niet direct te woord staan of helpen: dan komen we zo snel mogelijk bij je terug, uiterlijk de volgende werkdag.

Terugbetalingen 

Om eventuele verwarring of misbruik te voorkomen doen wij alleen een (deel)betaling op het rekeningnummer waarvan wij, met tussenkomst van onze Payment Service Provider, de betaling hebben ontvangen. Uiteraard zijn hier geen kosten aan verbonden.

Wanneer wij beschadigde producten terug ontvangen, hebben wij het recht om een waardevermindering door te berekenen voordat we over gaan tot terugbetaling. Natuurlijk stellen we je hier vooraf van op de hoogte.

Garantie

Op alle noshirt-producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dat wil zeggen dat de producten moeten voldoen aan wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Ben jij van mening dat dit niet het geval is? Neem dan contact met ons op, zodat er samen naar een oplossing kan worden gezocht.

Geschillencommissie Thuiswinkel

Wij doen ons best, maar als je toch niet tevreden bent over onze klachtafhandeling, dan kun je een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit kan per post t.a.v.

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600 
2509 LP Den Haag
Nederland

of digitaal op www.sgc.nl. Ook kun je gebruik maken van het klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van www.thuiswinkel.org.

Geschillencommissie Europa

Ook kun je een klacht indienen bij de Online geschillenbeslechting van de Europese Commissie. Via http://ec.europa.eu/consumers/odr/  is deze te bereiken.

Even geduld a.u.b.

Verder winkelen Naar kassa en afrekenen
Verder winkelen Naar kassa en afrekenen